Transport si retururi
Teamblue.ro (teamblue.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
- Curier rapid, Livrare in 3-5 zile, 19 RON. In principiu produsul ajunge in 2 zile in cursul saptamanii sau daca comanda este plasata vineri, cel mult marti. Marja de livrare poate fi mai mare in timpul sarbatorilor legale sau a altor eveniemente ce afecteaza curierul.
- Nu raspundem pentru intazieri legate de curier.
-
PROCEDURA RETUR
Pentru a returna produsele comandate in termen de 14 zile de la primirea produselor, va rog sa ne anuntati telefonic sau prin orice alt mijloc dorit de dvs, inclusiv la numarul de telefon 0771322966 sau pe adresa de mail jazzyteamblue@gmail.com ori in formularul alaturat. Dati click aici --->>> Formular retur
Returnarea banilor se face doar prin transfer bancar, in contul mentionat de dumneavoastra, NU cash, din motive de siguranta. Nu ne asumam raspunderea in cazul in care dumneavoastra ne dati contul bancar gresit, drept pentru care va rugam sa verificati contul inainte sa il trimiteti.
Produsele NU se returneaza prin intermediul Postei Romane.
Produsele NU se returneaza cu taxa ramburs, in cazul in care ne expediati astfel un colet, suntem nevoiti sa refuzam preluarea acelui colet.
Produsul / produsele trebuie ambalate corespunzator , pentru a nu se deteriora in procesul de transport (in cazul in care produsul se deterioreaza din cauza ambalarii necorespunzatoare, returul banilor / inlocuirea produsului NU va mai fi posibila). Nu ne asumam raspunderea pentru daunele aduse produsului din cauza ambalarii necorespunzatoare.
Produsul trebuie trimis in ambalajul original, cu toate accesoriile primite, inclusiv FACTURA , fara ambalaj sau accesorii, returul banilor nu se poate face. Produsul trebuie sa fie in starea initiala, asa cum a fost primit, NU trebuie sa prezinte modificari estetice, urme de uzura, mirosuri(parfum, alte substante chimice), deformari, etc.
Foliile pentru telefon(de sticla, cu sclipici,etc), popsocketurile sau produsele similare nu pot fi returnate daca au fost lipite pe telefon sau daca a fost dezlipita folia de protectie de pe spatele acestora.
In cazul in care un produs este returnat, insa clientul nu transmite un numar de cont bancar si titular al contului in termen de 3 zile lucratoare, produsul va fi trimis inapoi clientului, acesta urmand sa suporte taxele de transport.
Produsele defecte declarate in termen de 2 zile de la receptionare se pot inlocui / returna pe cheltuiala teamblue.ro ( acestea se pot inlocui in limita stocului disponibil cu produse identice). Nu ne asumam raspunderea pentru neanuntarea acestor defecte in termenul stabilit.
In cazul in care doriti sa returnati / schimbati produsul / produsele deoarece acestea prezinta defecte de fabricatie, taxa de returnare / schimb este suportata de catre firma noastra. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne anuntati de defectul acestui produs si sa ne trimiteti poze intr-un mesaj privat pe facebook, iar noi va vom inlocui produsul cu unul nou, identic.
Defectul produsului trebuie anuntat in maxim 2 zile de la primire, dupa cele 2 zile de la primire, nu ne asumam raspunderea pentru produs.
Puteti trimite coletul prin orice curier rapid la depozitul nostru: Municipiul Buzau, str. Nicolae Titulescu, nr.17, judet Buzau, telefon 0771322966 . Trebuie sa achitati contravaloarea transportului la curier si sa NU specificati ramburs.
Returnarea banilor se face in mod normal in termen de 14 zile de la primirea coletului, insa noi garantam returul banilor in 3-4 zile lucratoare, de la primirea coletului.
In cazul in care va livram / facturam gresit produsul / produsele, cheltuielile de returnare / re-expediere vor fi suportate de catre noi (se aplica doar daca anuntati aceasta eroare in maximum 48 ore de la primirea coletului).
In cazul in care ati efectuat o comanda pe site-ul nostru de produs/ produse care nu vi se potrivesc, le puteti schimba in 14 zile. Taxele de livrare vor fi suportate de dumneavoastra. Trebuie sa ne anuntati printr-un email la jazzyteamblue@gmail.com
Puteti trimite coletul prin orice curier rapid la depozitul nostru din Municipiul Buzau, str. Nicolae Titulescu, nr.17, judet Buzau, telefon 0771322966.
In cazul in care produsul comandat de dumneavoastra trebuie trimis catre garantie, ne puteti trimite acest produs impreuna cu toate accesoriile primite si cu factura fiscala, prin orice curier rapid la depozitul nostru si achitati transportul.
Produsele susceptibile de nerespectarea conditiilor de garantie vor fi preluate in regim normal de garantie pentru redirectionarea catre un service autorizat in vederea diagnosticarii.
a). in cazul in care se constata un defect de fabricatie, se va repara sau inlocui produsul.
b). in cazul in care se constata o nerespectare a conditiilor de garantie, produsul nu va fi inlocuit. Acesta se poate repara contra cost la cererea clientului.
Contravaloarea transportului coletului "client-furnizor/furnizor-client" va fi suportat de catre client.
Garantia produselor este reprezentata de factura fiscala. Factura se regaseste in interiorul coletului / plicului sau in spatele notei de transport in interiorul foliei cu documente de transport.